Zondag 31 aug. - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Peter Kerr - WaarBenJij.nu Zondag 31 aug. - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Peter Kerr - WaarBenJij.nu

Zondag 31 aug.

Door: Carla.

Blijf op de hoogte en volg Peter

31 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Goedemorgen volgers van onze reis.
Na een lange, maar goede vlucht via Dubai Bangkok en Sydney vrijdagmiddag veilig in Christchurch geland. We hadden een prachtig zicht op de besneeuwde alpen van het zuidereiland bij het dalen. Ook Mount Cook was te zien!
Uitgebreid door de immigratie gecontroleerd, maar al onze kadootjes mochten mee het land in!
Trevor stond geduldig te wachten. Hij ziet er goed uit en voelt zich ook goed.
Thuis snel een koffertje gepakt, want we reden na een mok koffie direct door naar een motel in Timaru, 2 uur autorijden.
Heerlijk diner in de stad, en toen eindelijk horizontaal. .......
Zaterdag weer vroeg op en binnen uurtje naar de trouwlocatie gereden, de St David' Memorial Church in Cave.
Wat n prachtig kerkje in n fantastische omgeving.
De bruidegom was erg nerveus, maar de bruid kwam dan ook drie kwartier te laat!
Bijzonder mooie ceremonie, én de kleindochters voor het eerst ontmoet en vastgehouden en geknuffeld.
Geweldig, wat n dotjes.
Weer terug naar Timaru, bijgeklets met familie en toen naar receptie en trouwfeest.
's Avonds weer terug gereden naar Christchurch, het was dus niet vreemd dat we deze morgen pas om 11uur weer boven water waren.
Vandaag rustig aan en nog wat familie bezoeken.
Het Nieuw-Zeelandse winterweer is trouwens best wel redelijk, graad of 12 en af en toe n zonnetje.

• 31 Augustus 2014 - 10:34

Marieke:

Poeh, ik kan me voorstellen dat jullie even uitslapen vanmorgen! Wat een begin van jullie reis! Vergeet niet om ook af en toe nog wat te relaxen hé, want: vakantie!!!

Groet,
    Marieke

• 31 Augustus 2014 - 11:17

Aysia:

Hoi lieve mensen! Zo fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Ik heb foto's gezien van de bruiloft! Mooi hoor en de kids zijn echt so adorabele!
    Maar de bruid 3 kwartier te laat?! Hoe kan dat dan?
    Geniet ervan en rust ze! Hoe is het met de Letlag?

Dikke zoen uit het Haagse!

• 31 Augustus 2014 - 11:36

Reny:

Wat een geweldige reis --ik ga jullie helemaal volgen--heel veel plezier en geniet en maak veel foto's.
    Groetjes uit een22gr Hoek van Holland----Reny.

• 31 Augustus 2014 - 12:01

Trudie:

Fijn om te lezen hoe jullie reis verlopen is. Je zou wel nerveus worden ook als je zolang op je toekomstige vrouw moet wachten. Er kunnen in die tussentijd allerlei scenario's door je hoofd gaan. Super om de kleinkinderen eindelijk vast te mogen houden.
    Kan me voorstellen dat je aan een rustdag toe bent.
    Groetjes uit een wisselvallig Nederland.

• 31 Augustus 2014 - 12:43

Vera:

Hoi , wat hebben jullie weer een druk reis programma. Leuk om jullie zo te volgen. Ook mooie foto's, maar waarom heeft de bruidegom rubber laarzen aan ? Nog veel plezier daar en nog vele mooie dagen. Geniet ervan want het is weer zo voorbij.